Thursday, May 22, 2014

Благословени

Здравей мой скъпи приятели!!! Когато бях в България, всяка седмица изпращах писмо на моите приятели и семейство в Америка. Сега искам да пиша писма на вас за какво правя, какво уча в живот, и какво ми е хубаво. (Обаче, въпреки че пиша тези писма, още е нужно и да гаворим в skype когато можем!!!)

Сега съм в Чикаго, вчера бях в Набу, и утре отивам на морето на Коста Рика. Тази сутрин ядох с моя брат, Бен, слушах два реча от обща конференция, и тичах до морето в голям парк с много цветя. Беше толкова хубаво!!!! Обичам морето с вятър, плаж, слънце. Има много мир там. Мислих за вас--много ми липсвате. Чувствах толкова благословена. Толкова щастлива.

Много хора днес имат трудности. Моят ден е бил много лесен, а много хора страдат днес. Това не е справедливо!!! Но знам че всичко несправедливо ще се оправи чрез единението на Исус Христос. Всичко. Всичко е за нашето добро. И дори в най-трудни дни, можем да разпознаем че сме благословени и чувстваме любовта на Бог. Наистина той ни обича. Негови деца сме. И когато по-трудни дни идват за мен, знам че Бог ще бъда с мен да ми помогне. Знам това.

Тези неща винаги ми помагат да чуствам благословена. 1--да слагам Бог в първото място в моят живот. Да отивам на богослужение за всички три часа. Да уча писаниятя и се моля често. Да спазвам всички заповеди. 2--да бъда с семейство и обичани приятели. Това е небето за мен. 3-- да оценявам природа, да помирисвам цветя, да бъда навън и гледам хубавия свят.  4--да избирам да бъда благословена. Вчера пътувах по цял ден сама без храна нито вода и трябваше да помня колко съм благодлована. :)

Найстина сме благословени. Дано че и вие чуствате така!

Обичам ви :)
Ще ви пиша за Коста Рика скоро.


1 comment:

  1. И аз много те обичам ,мила <3 ! Радвам се ,че си със семейството си .Аз искам лично да им благодаря ,че са отгледали и възпитали такава прекрасна дъщеря. За мен е чест и голяма благословия да те познавам .Всеки ден си мисля и се моля за теб .Обичам те <3 !

    ReplyDelete